close

嬰兒不喜歡甚麼?

 

婆婆說:「我的孫兒很麻煩!」。
 
我說:「你的孫兒好像才出生不久呀!能有多麻煩?」。
 
婆婆說:「是的。只有兩個多月。唉!每次見佢條紙尿片都只係濕少少,唔忍心見佢濕住個屁股仔,就同佢換片,但係一打開條尿片,佢就“斟茶”,攪到周圍都係,有時成頭都係,真係一鑊泡,俾佢激死!」。
我說:「咁係因為佢唔鐘意小便既濕熱感覺!你可以解開條紙尿片少少,等佢覺得無咁濕熱,就會繼續方便啦!仲記唔記得當年你湊令千金和令郎時是怎樣的嗎?」。
 
婆婆說:「時代唔同啦!」。
 
我說:「時代雖然係唔同,但係有啲要求係恆久不變的。」。
 
婆婆不作聲。
 
我繼續說:「未有紙尿片之前,用尿布片。要洗尿布,無論尿布有幾厚都可能會過底,攪到大人、嬰兒、衫褲、床鋪和被褥都濕哂。可以想像,冬天就更麻煩。所以,那時候的媽媽,每一個都會盡早、盡力抱嬰兒定時大小二便的,有時發現他正在方便也會抱起他,叫他忍住一會,立即抱他去適合的地方解決,一般都做得到的。習慣成自然,那時的孩子一歲多都能戒掉尿片了。對嗎?你那個年代,不知有沒有紙尿片;即使有,價錢也會相對於現時的經濟條件下貴得多,多數人都會捨不得用或節省一點,外出、晚上才用的。但實在怎樣才是對嬰兒最好,真是見仁見智。」。
 
婆婆實在開心得不得了,笑著說:「原來是不喜歡濕熱,我知怎樣做的了!」。
 
我又說:「今日香港,絕大部份年輕家長都只認識紙尿片了。見別人這樣做,自己也這樣做。對嬰兒好不好?是不是環保?根本沒想過!」。
 
婆婆說:「我半句也不敢說!」。
 
我說:「我明白,但你就確實為嬰兒的健康、舒適著想!」。
 
婆婆笑得很甜。

 

 

#小便 #環保 #社會 #長者

#紙尿片 #布尿片

 
arrow
arrow

    小小女醫師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()