close


 

她說:「醫師,我想告訴你關於肥瘦的事實。」。
 
我說:「好呀!」。
 
她說:「難得老朋友相聚,別來大家身型都改變了…」。
 
以下她們的談話。
 
甲對乙說:「你就好啦,肥咗!」。
 
乙說:「其實以前我周身病痛,成個藥煲咁,後來看中醫,成個人精神咗,似番個人。唔再人有我有(病),人無(病)我都有,但係就肥咗。」。

 
甲對丙說:「你都幾好呀,肥咗唔少喎!」。
 
丙說:「我好鐘意食,食得太多,真係太肥!成170磅(差不多80公斤),醫生要我減肥…」。
 

乙和丙異口同聲說:「你以前都夠瘦啦,點解仲要減肥?」。
 
甲一邊嘆息,一邊說:「唉!我唔係減肥,做過手術,瘦咗廿幾磅(10公斤以上),點都肥唔番!做過手術你就知!如非逼不得已,萬勿減肥呀!」。 
 
我說:「手術後體重銳減是司空見慣的事實。」。
 
 

相關網誌
 
肥好還是瘦好 男長者
 
肥胖健康長壽
 
手術後需要補血嗎?
 
捐血 飲水 補血
 
arrow
arrow

    小小女醫師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()