close
便秘 第八日  
 
 
她,七十餘歲。
 
她說:「我便秘非常嚴重,每次都要霸住個洗手間成個幾鐘,攪到成身大汗、啲衫濕哂、個人都無哂力、軟哂先攪掂,真係好辛苦,希望食啲中藥可以幫下手。」。
 
我問:「你咁既情況持續咗幾耐呀?」。
 
她說:「已經唔記得啦,至少都有好多年啦!」。

我問:「你幾耐辦一次大事呀!」。
 
她說:「講出嚟實嚇你一跳!非常準時,八日一次。所以到咗第八日,我就邊處都唔去,留喺屋企,專心等佢大駕光臨。」。
 
我說:「你真係嚴重便秘喎,咁你都忍得咁耐?」。
 
她說:「無辦法啦,人哋話一日要飲八杯水、食多啲生果同埋蔬菜,我都做到呀!佢偏偏係唔肯出,我都無辦法。如果日日有得去,計一日坐十零分鐘,我都係差唔多啫,不過就辛苦咗少少。」。
 
我問:「咁點解突然又想睇呀?」。
 
她說:「我個女話咁樣唔健康。我諗諗下第日再老啲就真係可能無力辦成,所以咪決定睇囉。」。
 
我說:「咁,就食啲中藥睇下啦。」。
 
 
再見她的時候,她說:「唔使用好多力,啲便便就出嚟啦,輕鬆好多囉!」。
 

arrow
arrow
    文章標籤
    大便 便秘 蔬菜 水果
    全站熱搜

    小小女醫師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()