close
花旗參煲雞份量與寒熱
 
花旗參煲雞涼還是熱? 花旗參煲雞涼還是熱?  

婆婆問:「成日聽見人話花旗參煲雞,究竟係涼還是熱既唧?」。
 
我說:「呢個問題…」。
 
我都未講婆婆就急不及待地說:「究竟係點唧,做乜慢吞吞咁,都唔似你嘅?」。
我說:「呢個問題真係唔係咁簡單。花旗參係涼,雞就偏熱。要視乎落幾多花旗參同埋幾多雞。
 
如果一両花旗參煲一隻雞髀,煲一碗水,就梗係好涼啦。煲十碗水,飲一碗,都係涼架。
 
如果一両花旗參煲一隻斤幾重既芝麻雞,煲一碗水,都會係涼架。煲十碗水,飲一碗,都會係少少涼架。
 
如果一両花旗參煲一隻四斤重既大肥雞,一碗水,就無咁涼啦。煲十碗水,飲一碗,就唔涼得去邊啦。


 
如果一錢花旗參煲一隻雞髀,煲一碗水,應該唔係幾涼唔係幾熱啦。煲十碗水,飲一碗,無問題啦。
 
如果一錢花旗參煲一隻斤幾重既芝麻雞,煲一碗水,都應該平和嘅。煲十碗水,飲一、兩碗,都無問題啦。
 
如果一錢花旗參煲一隻四斤重既大肥雞,一碗水,就熱架啦。煲十碗水,飲一碗,就少少熱啦。」。
 

 
婆婆說:「原來真係咁複雜既!我聽到頭都暈埋。」。
 
我說:「仲未計係野生花旗參定係白參充當花旗參喎!明唔明?」。
 
 
婆婆說:「明就明,不過就唔記得咁多,下次如果想煲果陣再問過你啦。」。
 
我說:「其實都好簡單。好似小朋友混水彩顏料一樣…
+白變灰。少些黑變淺灰,多些白變…
+藍變綠。少些黃變深綠,多些黃變…」。
 
婆婆說:「嘩!乜你講得咁易架?」。

 

 
 
arrow
arrow

    小小女醫師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()