close

 

婆婆說:「你著白袍都似醫生。」。
 
我說:「我根本係醫生,梗係似啦。我係中醫師啦嘛,古時叫做大夫或者郎中,係開中藥俾人飲果種呀!除咗醫生著白袍之外,仲有藥劑師、物理治療師同埋視光師等等都會穿著白袍架。」。
 
婆婆說:「我知。咁你究竟有無白袍唧?」。

我說:「梗係有啦!我讀中醫,見習果陣時要著白袍,返國內實習果陣時又要著白袍。點會無呢!如果無,有需要都應該買啦。」。
 
婆婆說:「都係… 都係著白袍好啲。」。
 
我說:「著白袍要厚身嘅,重要扣埋哂啲鈕,咁睇起來先會有型有款。咁,如果我著白袍我診室呢度既冷氣就要維持在二十度左右,你話好好?」。
 
婆婆說:「嘩!咁凍,想凍死人咩!」。
 
我說:「如果係咁我又會成身大汗,咁你話點好呢?」。
 
婆婆說:「咁… 都係環保啲好啲囉!」。

 

 
 
arrow
arrow

    小小女醫師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()