close


她,六十餘歲。

她說:「我行路好辛苦,行多幾步都唔得。」。

我問:「咁其實你行幾遠覺得辛苦呢?」。

她說:「去附近街市買餸,返到屋企就成個散哂,要休息一輪先至可以開始整嘢!」。

我說:「其實咁都唔簡單啦,買餸,啲餸都會好重喎!幾多人食飯呀?」。

她說:「多數兩、三個啦。每日買餸都唔係買好多嘢啫。好似嚟你呢度咁,啱啱落巴士行過嚟,你話有幾遠咯?我對腳已經好攰,都已經好想休息一下啦。呀!唔記得講,我膝頭後面有個水瘤,醫生話要做手術,我問過佢做完手術會唔會再發,但佢話以後會再發,所以我唔想做手術。」。

我說:「原來係咁!你來見我,都係想食中藥解決問題啦。」。

她說:「啱。」。

再見她的時候,她說:「雙腳行路有力些了…」。

之後,有一次,她說:「行路覺得個膝頭後面無咁頂住啦…」。

我大概已經兩年沒見她了。聽她的朋友說她很好呢!

 

 

#疑難雜病 #水瘤 #水腫

arrow
arrow

    小小女醫師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()