close
預約原因  



婆婆說:「我哋耆英中心啲人話你衣著好“求其”。T恤、牛仔褲,仲要撻對拖鞋咁簡單。」。
 
我說:「咁有咩唔好呀?」。
 
婆婆說:「咁… 咪就係“求其”囉!。」。

我說:「又唔係時裝表演。自己地方,自己話事。最緊要乾淨、舒服、唔影響工作啫。不管中醫西醫,病人在乎既應該係醫療效果,唔係單純睇外表。」。
 
婆婆說:「咁又係。講開我又記起,我以前睇開有個西醫,佢都係好似你咁,仲著短褲添!佢都好多人幫趁架。」。
 
我說:「咁咪係囉。」。

 

 
 
在舊blog回應
  • ahhong
    • ahhong
    • 2010年7月7日 下午11:56
    有時包裝一吓都無防嘅!
     
    • 小小女醫師
      各適其式,間中啦。
       
  • Gelgel
    • Gelgel
    • 2010年7月6日 上午11:51
    哈哈~ 我覺得咁樣仲自在d添啦~ 又親切d~~
     
 
arrow
arrow
    文章標籤
    衣著 牛仔褲
    全站熱搜

    小小女醫師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()