婆婆說:「嘩!我咳咗幾日啦,想囉啲藥食吓,希望快啲好番,如果唔係過兩日去睇演唱會果陣係咁咳,嘈生哂,就唔好啦!」。
 
婆婆繼續說:「拿,快啲幫我睇吓啦。我一向都係熱底架。」。
 
我說:「唔好意思,我覺得你係寒咳,咁我開藥俾你,你會唔會食呀?如果你唔食我就唔開藥啦!」。

婆婆說:「食!你話我寒咳,咁我都要食藥架啦,嚟睇病都係想食藥快啲好番啫,唔食藥點會好呀!… 不過,以前… 話我係熱底架!」。
 
我說:「你都識得話係以前啦,你以前係點我就唔知,不過目前你就係寒咳。」。
 
……
 
過了一會,婆婆問:「咁我煲咗西洋菜湯,飲唔飲得呀?」。
 
我說:「飲得。不過要加好多胡椒粉先得喎!係好多好多喎,唔係“審” 少少喎。知道嗎?」。
 
婆婆說:「知道啦。」。
 
過了幾天婆婆打電話來,說:「咳已經好了。睇演唱會無嘈生哂,都幾開心。」。
 
 
 

#咳嗽 #寒咳 #熱底 #寒底

#食療 #胡椒粉 #西洋菜湯

有趣病案

arrow
arrow

    小小女醫師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()