close




媽媽帶著一個少女進來,說:「你睇佢個樣,唔使問都知佢要睇乜嘢啦,係唔係呀?」。
 
我說:「青少年男女青春的煩惱。」。
 
媽媽說:「對了。另外我想問你識唔識挑懶筋?」。

我說:「乜有懶筋既咩,仲可以挑走咁神奇,我都好想知係邊處呀?同埋點樣可以挑走佢呀?」。
 
媽媽說:「唔好玩啦!佢日日放學返嚟就即刻瞓咗係梳化椅,瞓一排先至起身沖涼同埋做功課,咁你話佢係唔係有好多懶筋喇?」。
 
我說:「咁之麻。懶筋呢,我就唔知係邊,就更加唔識挑啦。不過,佢既情況就肯定可以改善。只怕你第日可能要投訴第二樣問題啫?」。
 
媽媽說:「你同佢攪掂先算啦,第日既事第日再打算啦。咁,第日會有咩事呀?而家講唔講得呀?」。
 
我說:「第日放學返嚟唔一定讀書、做功課,可能係去街、睇電視、對住個電腦,又或者打機之類啦。」。
 
媽媽說:「好彩啫,仲以為係乜添。無問題啦,我就寧願佢肯去街好過成日掛住瞓覺喇!」。
 
 
其後一次覆診,媽媽說:「俾你估中咗,佢真係去多咗街。」。

 

 
arrow
arrow

    小小女醫師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()