close

抖唔到氣 個心唔知點

抖唔到氣 個心唔知點

 

下面是一位客人的自述

我知道自己好瘦真係好瘦得排骨我記得你成日勸我要食多啲嘢但係而家退咗休要慳啲使都冇辦法最近幫人搬屋搞到抖唔到氣諗嚟諗去唔通係食嘢唔夠食咗啲嘢之後真係即刻冇事啦搬完屋而家就腰骨痛周身痛好慘!我記得從前腰骨痛你曾經醫我。這一次我心太急了,想快一點好,所以去看西醫。看了好幾次了,一點沒有好轉。真係要食中藥啦

之前覺得個心唔知點真係唔識形容不過我都食咗啲嘢就好好多啦

我又好怕凍,係唔係因為食得太少,我記得好似話

 

***

 

年紀大了體力勞動要量力而為不可以勉強傷了筋骨受苦的是自己

熱量不足血糖低可能出現各種不同的問題,情況輕的可能是傷風感冒、咳嗽、頭暈頭痛失眠,甚至抽筋扭傷等等或者更嚴重的問題

身體熱量不足可能穿著很多衣服也不能保暖

如果可以有熱的食物熱量高的食物趁熱吃效果會更快更好

 

 

#食療 #運動 #體力勞動 #心臟 #血糖

#衣著 #保暖方法

 

arrow
arrow

    小小女醫師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()