close

 兒童打嗝(呃逆 打師“egg” hiccup)

 

她,兩歲多。

她的媽媽說:「我見你個部落格有寫關於成人打嗝(呃逆, 打師“egg”, hiccup)的,針灸效果看來不錯。我女兒經常打嗝的,有時吃飯的時候打嗝,會攪到周圍都係飯餸;有時飲緊嘢果陣打嗝都會攪到周圍都係,不過都無辦法,只好攪清潔。我見佢有時連續“egg” 幾次,好辛苦,又幫唔到佢。我有啲擔心遲啲佢做功課個陣真係好似你講咁,一“egg”整花埋旁邊啲字,又要擦咗再寫過,無辜辜影響佢做功課的心情。她年紀這麼小,可以針灸嗎?」。

我說:「還是吃中藥吧,效果也不錯的。」。

再見她們的時候,她的媽媽說:「她打嗝已經減少很多了。」。

 

 

#呃逆 #打嗝 #打師“egg#𤺊

#嬰兒 #兒童 #hiccup

愜意病案

 

arrow
arrow

    小小女醫師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()