她,五十餘歲。
 
剛走進來就急不及待地說:「唉!醫師,我好慘呀!經常頭痛,常常要吃止痛藥。最近更是常常晚上痛,痛到無法忍受,抱著頭大聲叫救命。痛得太緊要仲入過幾次醫院,在急症室內也高聲大叫。真係人人都怕咗我。打針、食藥都無法止痛。後來醫生俾咗極強止痛藥俾我,痛起來就食,食咗就唔痛,但係就俾好少。我怕麻煩,唔想成日要去醫院囉藥,咁就自己去買,點知周圍都買唔到,話要醫生紙。」。

她繼續說:「終於俾我買到啦,但係又驚係假藥… 於是返醫院問醫生。醫生話:『唔好亂食呀,食咁多會食死你架。』。咁即係又唔食得。痛起來又要入醫院啦,你話死唔死?」。
 
她無哂心機,再繼續說:「我照過好似話耳仔入邊有粒嘢,叫做膽脂瘤,我叫佢地同我做手術,佢地話唔得。我又返國內再照過,佢地都係咁講。我無哂辨法,睇吓你幫唔幫到我啦!」。
 
我說:「我都知你好慘,試吓食藥啦好嗎?」。
 
她說:「好呀,我都係想咁。」。
 
之後,返來覆診,她說:「食咗你嘅藥之後就無咁頭痛啦,即使係痛都冇痛得咁犀利啦,同我再睇吓,再俾藥我食啦。」。
 
我說:「咁咪好囉。」。
 
 

#頭痛 #止痛藥 #極強止痛藥 #醫生紙

#膽脂瘤 #疑難雜病 #身體檢查

愜意病案

 
arrow
arrow

    小小女醫師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()