電話響起,對方傳來清脆的聲音說:「小姐,想阻你二十秒,訪問幾個問題。」。
 
答:「關於甚麼呢?」。
 
問:「想請問你現在的公眾假期夠不夠呢?」。

答:「還不夠嗎?想懶到點才夠呢?」。
 
問:「小姐,請問你是否很老的了?」。
 
答:「是的,很老的了。」。
 
對方很開心地說:「謝謝你。」。就急急忙忙收線了。
 
……
 
她是否年齡歧視呢?她是否有標準答案的呢?這樣的統計…?

 



在舊blog回應

  • miu
    • miu
    • 2009年7月3日 下午8:34
    其實佢地係呃人架.我都做左個訪問.
    兩三個星期後.又有個人打黎.
    問 : 小姐,前一排你係唔係做左個假期既訪問.
    我 : 好似係掛.
    問 : 係呀.而家有500禮券送比你.
    我 : 吓.唔使喇.唔得閒....心想邊有咁大隻蛤X呀.
    問 : 你方便先呀.我地可以等你.
    我 : 唔使喇.我都冇諗過有禮物.
    問 : 你係唔係唔明呀.係送架.唔鍾意呀.仲有一星期郵輪喎,
    我 : 唔使.我有野做拜拜......郵輪仲驚.
    兩日後又一次電話.對答同上.死都唔去.
    一星期後又黎.終於忍唔住鬧佢兩句.再打黎.報警架.先冇打黎.
    煩到死.
 
arrow
arrow
    文章標籤
    電話訪問 年齡歧視
    全站熱搜

    小小女醫師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()