close




他們夫婦一同進來,太太說:「我好鬼怕熱架,講你都唔信呀!我屋企開冷氣要開到17,仲要開盡個風扇吹住我先至得,如果唔係呢就流哂大汗,成身濕哂,好慘呀。有無得醫呀?你睇到啦,我真係成身濕哂架。」。
 
我說:「你裡面有一大盤火呀,所以咪咁熱囉。」。

太太說:「我都成日有煲涼茶飲架啦,都係咁!」。
 
我說:「如果好咗,你根本不會在我面前出現啦 …」。
 
 
太太一個人回來覆診,太太說:「你講既說話真係有用,平時我講極我丈夫都唔會相信我,仲成日話我…呢幾日佢不單無話過我,開咗冷氣,佢見凍就自己著衫或者蓋被,氣氛好咗好多。」。
 
太太繼續說:「上次我丈夫坐響度,我唔敢講,費事佢話我口多。你睇我咁肥,幾十歲人,仔都結咗婚啦,仲學年輕人著件小背心、短褲,走出街,咁難睇,自己都唔好受啦。如果係外國就覺得無咁古怪!話時話,呢兩日個風扇唔使開盡,我都覺得可以接受啦。」。
 
 
之後,漸漸停止開風扇,冷氣的溫度亦漸漸回升至20左右。
 
 
有一次,太太回來覆診,說:「你睇到啦,我可以著件有袖衫,著條三個骨褲來見你,已經很大進步了。有時冷氣只開到22,我也可以接受了,當然低少少就更舒適。一家人相處也很融洽。」。

 


  • Maggie
    • Maggie
    • 2009年7月28日 上午11:18
    我甲亢病發時, 也是很怕熱, 不停流汗
    很辛苦的!
 
arrow
arrow

    小小女醫師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()