汗.jpg
 

婆婆問:「成日聽見人話,出多些汗好些,究竟真唔真?」。
 
我說:「出汗是好,如果出得太多也不好。要視乎正常不正常。」。
 
婆婆問:「咁點先算正常呢?」。
 
我說:「開了冷氣,適當的溫度,安坐家中看電視,還是成身大汗,當然不正常。
 
開了冷氣,適當的溫度睡覺,如果不是蓋太多被,出汗又係唔正常。
 
陰陰涼涼,行五分鐘路就成身濕哂,又係唔正常。
 
做完運動,出到成身汗就合理。
 
做完運動,一些汗也沒有,就不合理。除非室內運動,冷氣開得很大,或者沒有認真運動,只係見人郁,自己又係咁裝模作樣郁郁下咁又另計。
 
做完運動,不單一些汗也沒有,還手腳冰冷,就更不合理。」。
 
 
婆婆又問:「除咗熱會出汗之外,仲有無其它原因會令人出汗架?」。
 
我說:「有的。例如發燒、發冷、緊張都會出汗的。」。
 
婆婆說:「係喎,我都試過。不過,你唔講起我都已經唔記得啦。」。
 
我又說:「血糖低也會汗出。」。
 
婆婆說:「我聽過有糖尿病的人說,血糖低時會出汗,有時仲會腳軟添。即刻要食糖,如果唔係隨時會暈低,啱唔啱?」。
 
我說:「啱。最好一邊食糖,一邊飲少少水仲好。」。
 
婆婆又問:「點解呀?」。
 
我說:「幫助稀釋糖份,加快吸收啦麻。」。
 
婆婆說:「又係喎。」。
 
 
我又說:「沒有糖尿病的人,肚子太餓也會汗出的,也是要立刻吃東西。」。
 
 
婆婆又問:「仲有無其它原因會出汗的?」。
 
我說:「有的,比較少見,有機會再說吧!」。
 

 

在舊blog回應
 
  • thomas
    • thomas
    •  
    • 2009年8月20日 上午10:21
    •  
    •  
    銀包無錢,個心都會流汗,



     
arrow
arrow

    小小女醫師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()