降血壓藥的副作用(三)  

 

降血壓藥可能引起的副作用(三)
 
她,五十餘歲。
 
她說:「我丈夫經常問我是否同張床有仇,我可以說甚麼?真是有苦自己知!晚上十一、二點仍然鬼打都無咁精神,自己又唔眼瞓,條腰就唔知幾鬼攰,為咗唔想在床上輾轉反側,影響佢瞓覺,所以就寧願看電視劇、看錄影帶,有時打機,攪到眼攰先上床,有時都幾辛苦,可惜佢唔理解,仲怪我。聽人講,啲咁既情況中醫好似有辦法喎,係咪呀?」。

我說:「係呀。」。
 
她說:「如果真係就好囉!可以有覺好瞓囉!」。
 
我說:「試過之後你咪知囉!話時話,你係咪高血壓有食降血壓藥呀?」。
 
她說:「係呀!有乜事呀!」。
 
我問:「咁你覺唔覺自己心跳比較慢呢?」。
 
她說:「我知呀!我服用的那種降血壓藥令我心跳太快,醫生加咗減慢心跳藥。」。
 
 
有一次,她說:「晚上十一時前已經想睡覺了,丈夫無投訴我同張床有仇啦!」。


 

 
arrow
arrow

    小小女醫師 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()